زمان انتقال وجه ساتنا در روز پنجشنبه

زمان انتقال وجه ساتنا در روز پنجشنبه

انتقال وجه با حواله ساتنا به دلیل داشتن سرعت و امنیت بالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما به خاطر اینکه ساعت انتقال وجه با سامانه ساتنا در روز های تعطیل با روز های کاری تفاوت دارد، بعضی از کاربران در این زمینه دچار سردرگمی شده اند و سؤالاتی درباره زمان انتقال وجه ساتنا در روز پنجشنبه و روزهای تعطیل برای آن ها به وجود آمده است که ما قصد داریم در این نوشتار به آن ها پاسخ دهیم.

ساعت کار ساتنا در بانک ‌های گوناگون

سامانه ساتنا یا همان تسویه ناخالص آنی یکی از حواله ‌های الکترونیکی است که برای انجام نقل و انتقال‌های مالی در بین موسسات و بانک‌ های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته استفاده از این سامانه به صورت حضوری هم ممکن است، اما افرادی که وقت کافی برای کاغذ بازی و مراجعه به بانک ندارند، ترجیح می‌ دهند از روش‌ های اینترنتی استفاده کنند.

حواله ساتنا دارای ساعات کاری مشخصی است و افرادی که بخواهند از طریق این حواله مبالغی را جابجا کنند، باید در ساعات کاری این سامانه نقل و انتقال ‌های خود را انجام دهند. در غیر این صورت واریز مبلغ انتقالی به روز کاری بعدی موکول می ‌شود.

سامانه ساتنا همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ فعال است. افرادی که بخواهند از این سامانه استفاده کنند، می ‌توانند در روز های عادی که تعطیل نیستند، از ابتدای صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ نقل و انتقال‌های مالی خود را انجام دهند.

در روز های غیر تعطیل نیز اگر کاربران حواله های بانکی خود را در محدوده ساعات کاری بانک صادر کنند، وجه مورد نظر در تا انتهای همان روز کاری به حساب مقصد واریز می‌ گردد. اما در صورتی که دستور پرداخت پس از پایان ساعت کاری صادر گردد، این مبلغ در روز کاری بعد به حساب مورد نظر منتقل می‌ شود.

مزایای انتقال وجه با سامانه ساتنا چیست؟

با توجه به گستردگی اینترنت و امکان استفاده از روش ‌های متعدد برای انجام نقل و انتقال‌ های مالی، ممکن است شما در انتخاب این حواله ‌ها یا سامانه ‌ها دچار سردرگمی شده باشید. به همین خاطر ما در این قسمت کمی درباره مزایا و ویژگی ‌های سامانه ساتنا صحبت می ‌کنیم تا بهتر بتوانید برای انتخاب تصمیم بگیرید.

  • سرعت انتقال سامانه ساتنا نسبت به روش ‌های دیگر بیشتر است.
  • امکان انتقال وجه به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به بانک وجود دارد.
  • ·         به دلیل بالا بودن امنیت استفاده از سامانه ساتنا و انتقال پول با شماره شبا، خطر از بین رفتن پول وجود ندارد و امکان انتقال پول به حساب اشتباهی از بین می‌رود.
  • در سامانه ساتنا امکان برگشت خوردن تراکنش یا لغو تراکنش وجود ندارد.
  • سقف انتقال وجه با سامانه ساتنا نسبت به حواله ‌های دیگر بیشتر است.
  • در سامانه ساتنا کاربران می‌ توانند ۲۰۰ میلیون تومان را به صورت اینترنتی و با دریافت رمز توکن انتقال دهند.
  • کارمزد انتقال وجه با سامانه ساتنا دو صدم درصد کل مبلغ انتقالی است و این نشان می‌دهد که کارمزد این روش نسبت به روش کارت به کارت بسیار کمتر است.

دریافت شماره شبا برای انتقال وجه ساتنا

اگر پس از آشنایی با مزایای انتقال وجه ساتنا این سامانه را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که برای استفاده از آن نیاز به شماره شبا دارید. بدون داشتن شماره شبا نمی ‌توانید از این سامانه استفاده نمایید. دریافت شماره شبا اگر از طریق روش‌ های حضوری انجام شود، می ‌تواند بسیار خسته کننده و زمان بر باشد. اما از آنجا که استفاده از این اینترنت در زمینه خدمات بانکی پیشرفت چشمگیری داشته، در این زمینه نیز امکان استفاده از سایت ‌های معتبری وجود دارد که در این راستا فعالیت می ‌کنند.

به همین خاطر افرادی که از ماندن در صف‌های شلوغ بانک خاطره خوشی ندارند و می ‌خواهند هرچه سریع‌تر اطلاعات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند، می ‌توانند برای محاسبه شماره شبا از اینترنت کمک بگیرند. ما برای این افراد یک سایت را معرفی می ‌کنیم که در این زمینه فعالیت می‌ کند.

دریافت شماره شبا برای انتقال وجه ساتنا

محاسبه شبا در سایت تبدیل کارت

در هر یک از بانک ‌های ایرانی که حساب داشته باشید، تفاوتی ندارد. شما می ‌توانید تنها با ثبت نام در سایت تبدیل کارت و داشتن شماره کارت بانکی یا شماره حساب، از خدمات بی‌نظیر آن استفاده کنید. بسیاری از افراد هستند که شماره شبا حساب خود را ندارند و یا برای پیدا کردن شماره شبا افراد دیگر و انتقال پول به حساب آن ها، به این شماره نیاز پیدا می ‌کنند.

همه این افراد می‌توانند از این سایت و نرم ‌افزار های آنلاین محاسبه شماره شبا استفاده کنند. حتی کاربرانی که نیاز داشته باشند شماره حساب خود را بگیرند، می ‌توانند در سایت تبدیل کارت وارد شوند و شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی خود را به شماره حساب تبدیل کنند.

توجه: خدمات ارائه شده در سایت تبدیل کارت، مستلزم پرداخت کارمزدی اندک به مبلغ ۱۲۵۰ تومان است. بنابراین باید یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم داشته باشید تا بتوانید از خدمات این سایت استفاده نمایید.

کلام آخر

با استفاده از شماره شبا و انتقال وجه با حواله ساتنا، می ‌توانید یک انتقال الکترونیکی مطمئن و سریع را تجربه کنید. ساعات انتقال وجه در سامانه ساتنا در تمام روز های کاری از شنبه تا پنجشنبه از ۸ صبح آغاز می ‌شود و تا ۱۴:۳۰ ادامه دارد.

3.4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا