روش تبدیل شماره حساب به شبا

بهترین روش تبدیل شماره حساب به شبا

با عضویت در سایت تبدیل کارت، می توانید از روش تبدیل شماره حساب به شبا، برای استعلام این شناسه کاربردی استفاده نمایید. شماره شبا به دلیل اینکه انتقال وجه بین بانکی را برای مشتریان تسهیل نموده و جایگزین روش های دیگری مانند کارت به کارت شده است، طرفداران بسیاری دارد.

دریافت شماره شبا با شماره حساب

شماره شبا کاربردهای فراتری از انتقال وجه بین بانکی دارد. این شناسه یک کد استانداردسازی شده بین‌المللی است که توسط بانک مرکزی ایجاد شد. به همین خاطر افراد بسیاری برای ثبت‌نام در سایت های مختلف یا برای اشتغال در سازمان ها و ارگان‌های گوناگون نیاز به شماره شبا پیدا می کنند.

 این روزها که بحث قرعه کشی خودرو و ثبت نام خودرو در سایت های ایران خودرو و سایپا داغ است، نیاز به دریافت شماره شبا نیز افزایش پیدا کرده است. چرا که هر فردی که می‌خواهد در این قرعه کشی ثبت نام کند، باید یک شماره شبا معرفی کند؛ بنابراین افراد زیادی هستند که به شماره شبا نیاز پیدا می کنند و به فکر پیدا کردن روشی ساده برای دریافت این شناسه بین المللی می‌افتند.

سایت تبدیل کارت به منظور تسهیل فرایند دریافت شبا، به کاربران خود کمک می کند تا به صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند به واسطه وارد نمودن شماره حساب بانکی، شماره شبا را دریافت نمایند. برای به کار بردن روش تبدیل شماره حساب به شبا، کافی است تا کاربران به صورت آنلاین در سایت تبدیل کارت ثبت نام نموده و مراحل دریافت شبا را به ترتیب انجام دهند.

روش تبدیل شماره حساب به شبا
روش تبدیل شماره حساب به شبا

مراحل روش تبدیل شماره حساب به شبا

روش تبدیل شماره حساب به شبا در پنل کاربری سایت تبدیل کارت، بسیار ساده است. اولین کاری که کاربران باید انجام دهند، ثبت نام در سایت به واسطه وارد نمودن شماره تلفن همراه و دریافت یک رمز کاربری است. از آن پس در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می توانند به سایت مراجعه نموده و با استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

  1. ورود به حساب کاربری
  2. انتخاب گزینه تبدیل حساب به شبا
  3. وارد کردن دقیق شماره حساب بانکی
  4. پرداخت هزینه استعلام
  5. دریافت شبا

نکته: در سایت تبدیل کارت به خاطر اینکه کاربران می توانند با سرعت بالایی بدون نیاز به صرف وقت و انرژی، شماره شبا را به دست بیاورند، کارمزدی بسیار اندک (1250 تومان) برای هر تراکنش دریافت می شود؛ بنابراین قبل از استفاده از خدمات سایت تبدیل کارت رمز دوم برای کارت عضو شتاب خود دریافت کنید تا بتوانید از خدمات این سایت بهره مند گردید.

روش تبدیل شماره حساب به شبا

فواید روش تبدیل شماره حساب به شبا

شماره حساب اصلی ترین اطلاعات حساب بانکی است. ممکن است شما قبلاً شماره حساب فردی را دریافت کرده باشید و به وسیله آن مبالغی را به حساب فرد مورد نظر واریز نموده باشید، اما حالا مبلغی که می خواهید برای همان شخص واریز کنید، مبلغ بالایی است و ترجیح می دهید با استفاده از روش های اینترنتی و شماره شبا این کار را انجام دهید.

در رابطه با روش های انتقال وجه پیشنهاد می کنم مطلب به چه روش‌هایی می توان انتقال وجه بانکی انجام داد؟ را مطالعه کنید.

بنابراین دیگر نیازی نیست که با فرد مورد نظر تماس بگیرید و مجدداً از او شماره شبا بخواهید. به این ترتیب شما می توانید به راحتی وارد سایت تبدیل کارت شده و پس از وارد نمودن شماره حساب و مشاهده اطلاعات صاحب حساب، شماره شبا را به صورت آنی و لحظه ای دریافت نمایید.

علاوه بر این پس از صدور مجوز از جانب بانک مرکزی برای سایت های خصوصی، بسیاری از سایت های معتبر مانند تبدیل کارت، با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ترتیبی داده اند تا مشتریان بانک های گوناگون بتوانند با وارد نمودن اطلاعاتی مانند شماره حساب، شماره شبا یا شماره کارت خود را به دست بیاورند.

مزایای روش تبدیل شماره حساب به شبا در تبدیل کارت

روش تبدیل شماره حساب به شبا در تبدیل کارت جزو خدماتی است که به صورت شبانه روزی به کاربران ارائه می شود. با استفاده از خدمات این سایت کاربران هیچ گونه نگرانی بابت سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی خود نخواهند داشت. چراکه سایت تبدیل کارت اینماد دارد و تاریخچه تمام فعالیت های کاربران را کاملاً مخفی نگه می دارد.

بنابراین امکان هیچ گونه سوء استفاده و کلاهبرداری در این سایت وجود ندارد. از جمله مزایای دیگری که استفاده از خدمات تبدیل کارت دارد، این است که در این سایت کاربران می توانند شماره شبا حساب خود را از طریق شماره کارت یا شماره حساب به دست بیاورند.

همچنین امکان تبدیل نمودن شماره شبا به شماره کارت یا حساب نیز وجود دارد. مشتریان تمام بانک های ایرانی قادر هستند اطلاعات مورد نیاز خود را در این سایت استعلام بگیرند.

سوالات متداول

چه زمانی به شبا احتیاج پیدا می کنیم؟

برای انتقال پول تا بالاترین سقف ممکن و ثبت نام در سازمان‌ها و ارگان‌های گوناگون، به شماره شبا نیاز دارید.

آیا با شماره حساب می توان شماره شبا گرفت؟

بله امکان دریافت شماره شبا از روی شماره حساب، در سایت تبدیل کارت، وجود دارد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا